כמה פרטים טכניים שחשוב שתדעו לפני שמתקדמים...
תרגיעו, אנחנו איתכם:
התחייבות מצב קורונה: במידה ולא ניתן יהיה להגיע לנופש בשל סגר, לא יגבו דמי ביטול והמקדמה תוחזר במלואה.
התחייבות לעזרה במציאת אורחים חלופיים: במידה ותאלצו בכל שלב ומכל סיבה לבטל את הזמנת הנופש, אנו מתחייבים לעמוד לרשותכם ולנסות למכור את הנופש לאורחים חלופיים.
במידה וימצאו אורחים חלופיים, ההזמנה תבוטל, לא יגבו דמי ביטול והמקדמה תוחזר במלואה / דמי הביטול יהיו ההפרש בין תמורת ההזמנות במידה ויהיה.
פרטים נדרשים לסגירת עסקה:
שם מלא, ת"ז וכתובת מגורים,
הרכב בחלוקה ל: מס' מבוגרים, ילדים ותינוקות,
מס' טל' נייד של המזמין וטל' נייד נוסף לגיבוי של אחד המתארחים,
כרטיס אשראי פעיל (לא דיירקט) כולל תוקף ו- Cvv ע"ש המזמין.
כרטיס האשראי ישמש להבטחת מקומכם ולבטחון בעבור תנאי הביטול וכן בעבור נזקים למתחם הנופש חלילה.
מקדמה ע"ס 20% מההזמנה (ניתן לשלם באשראי, ב"ביט" ובהעברה בנקאית).
מסמך אישור הזמנה:
לאחר שתזמינו את הנופש אנו נשלח לכם את כלל פרטי ההזמנה המחייבים ותנאיה ישירות,
ההזמנה תקבל תוקף רק לאחר אישורכם.
תנאי ודמי הביטול:
עד 14 יום ממועד ההזמנה: 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם מסך כל ההזמנה.
14 יום ממועד ההזמנה ועד חודש ממועד ההגעה 20% מסך העסקה.
פחות מחודש ממועד ההגעה 50% מסך העסקה.
פחות משבוע ממועד ההגעה 100% מסך העסקה.
הבהרה:
ביטול "ברגע האחרון" (שבוע לפני מועד ההגעה או פחות) - דמי ביטול 100% מסך העסקה, ללא התחשבות במועד ההזמנה.